Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
In situatia in care se constata urmatoarele erori, se poate solicita corectarea lor :
- erori materiale în cuprinsul cererilor de înregistrare ori al actelor depuse la ORCT;
- erori materiale constatate în cuprinsul certificatelor de înregistrare sau certificatelor constatatoare de autorizare sau în certificatele de înscriere de menţiuni;
- erori existente în încheierile judecătorului delegat/rezoluţiile directorului ORCT/persoane desemnate;
- erori din baza de date.
Documentele care trebuie depuse pentru inregistrarea solicitarii la ORCT :
Cererea de îndreptare erori materiale pentru persoanele fizice sau pentru persoane juridice -care va fi însoţită de următoarele, după caz:
- documentele doveditoare ale erorii/actul rectificator;
- certificatul de înregistrare/certificatul constatator de autorizare/certificatul de înscriere de menţiuni ;
- după caz, dovada autorizațiilor/avizelor eliberate de autoritățile competente ca o condiție prealabilă înmatriculării/înregistrării în registrul comerțului, când emiterea unor astfel de autorizații/avize este prevăzută de lege, dovezile privind îndeplinirea condițiilor prevăzute prin legi speciale, corespunzător domeniului de activitate, avizele prealabile prevăzute de legile speciale (în original sau copie certificată);
- dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original);
2.Dovezile privind plata tarifului legal de publicitate și, după caz, a tarifului postal, în orginal sau în copie certificată de parte;
- tariful de publicare in MOF